Tuesday, October 19, 2010

KERJA AMAL 1 MALAYSIA

Ya Allah..terima kasih sebab dengan izin MU kami semua dapat mengerjakan sedikit kerja membantu penduduk kawasan perumahan Daerah Kinabatangan..penatnya..tapi rasa bahagia melihat murid2 kesayangan ketawa riang walaupun dalam panas..tiba2 ada suara sumbang menyanyi "buai laju2 sampai pokok sena..saya mau kawin sama anak Raja"..hahahah..siapa tu yer??mesti korang ingat pelajar tingkatan 1 tu kan..yang sebenarnya orang itu adalah Cikgu Sudirman..hahahah..bestnya naik atas buaian dan pelajar2 tolong buaikan..huhuhu..best2..yang paling lucu tu ada pelajar terjatuh n terhampas mcm nangka busuk..selaju kilat dia bangun dan berlari bersembunyi di belakang cikgu dia..hahahha..semua orang dah Boooooo..heheheh..rileks2..ni pic kenangan kita semua ye...
 ni dia warga tingkatan 3 ..cantiknya ..eh..sapa baju jakat hijau hensem tu..hahahaha
 orens...sah2 semua hensem..tp..mcm banduan pula baju durang nie..hahahhaha
 hehehe..XPDC kami walaupun naik lori tapi best sebab dapat rasa bau ketiak masing2..hahaha
tgk depan tu..marah dia..hehe
 gotong royong sekitar taman perumahan..ok..korang tak tau..semua orang keluar melihat kami yang ala2 berbaju banduan ni mengutip sampah k..hehehe
 ni lagi..halaman rumah orang pun dibelasah saja...
 menanam pokok di taman..korang tak tau taman ni semak betul...
 model2 pokok..hehehhehe
 buai laju2...samapi pokok sena..apa...ops...heheheheh
 panas pun tetap sabar yer...
 huhuhuhuh....cikgu tau mesti anak si AEBA ni ketawa tgk pic nya..eh..kawal perut skit..hehehe
bangga dapat menabur bakti kepada masyarakat..
ni situasi taman permainan setelah diusahakan dan sebelum itu ini dia.....
ni lah situasi padang permainan tu sebelum di kerjakan oleh kami semua...jutaan terima kasih kepada semua pelajar yang bersama-sama berganding bahu dan cangkul serta alatan2 lain utk menjayakan program ni..tidak dilupakan kepada Majlis daerah kerana sponser makanan, pokok (bukan utk di makan ye) dan juga pakaian serta pengangkutan kepada kami semua..jasa semua dikenang..ih..orang depan ni asik bercakap kelantan je..hhahahhahahah...

   SUDIRMAN
"Segalanya berbicara dan mendengar dari HATI"

         

1 SILA KOMEN SINI..:

hamzah nor said...

best 2..suka pulak..haha..apasal kami xda dulu2..hish..cemburu ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...