Tuesday, September 28, 2010

JAMUAN RAYA -OPEN HOUSE


ni dia cikgu mat dan beberapa wanita cantik mengelilinginya sambil dia tersenyum manja..huhuh..sabas bete...
sir andrian..emm..kalau dia ni start speaking aku akan lari..sbb..aku tak faham apa..hahahah..apa maksud tu???
hello...wei..ko datang cepat ke UBK..banyak makanan sini nie..tapau pun ble..hahahaha
emmm...alhamdulillah akhirnya jamuan raya yang diadakan oleh Unit Gue dan PRS (Pembimbing rakan sebaya) berjalan lancar..semua guru, KTBM dan pelajar dalam beratus juga lah..hehehhe..sempat menjamu selera di UBK..maaflah makanan ala kadar saja tapi ia ikhlas k dari hati ku yang jiwang ini..terima kasih kepada semua yang berusaha bersungguh-sungguh dalam menjayakan jamuan ni...korang tak tahu kan..cikgu tidur jam 11 makan sebab masak..lepas tu jam 3 subuh bangun lagi sambung tapi..jam 4 gas abis..hahahhaha..terpaksalah aku duduk depan kedai menanti saat untuk berkokok kejutkan tuan punya kedai..last2 aku curi2 ke sekolah jam 8 lebih...huhuhuhuh..apa ble buat kan..darurat..hehehhehe...nanti tahun depan insya ALLAH kita buat di SG Rotan pula...doakan gue panjang umur k...amin.....mat raya semua..lastly..aku sayang nugget ku..(apa kaitan ni)..huhuhuhuhu

0 SILA KOMEN SINI..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...