Thursday, June 24, 2010

IBU...(dedikasi utk IBU)

ibu..sapa yg tidak syg ibu..tika aku menaip mesej ni aku sambil mendengar lagi jasa bonda..ibu..aku jg tidak punya ibu..namun,bukan itu yg ingin aku kongsikan tp citer seorang anak bersama ibunya dan sebuah keyboard..seawal umur 17 tahun lelaki itu telah kehilangan ibu yg paling disayangnya.ibu yang sempat dilihat dan ditatapnya pada malam jumaat dan malam itulah malam terakhir untuknya setelah berapa lama ibunya menderita sakit strok..bagaimana rasanya melihat ibu yg disayang tidak dpt mengerakkan badan dan tidak dpt untuk melafazkan kata sayangnya terhadap anaknya..ibu..ibu.aku sayang ibu..aku betul2 mau ibu ada disisiku skrg..aku yakin itulah rintihan yg ada dalam hati kawanku itu..ibu memberi apa2 sahaja tanpa meminta apa2 balasan..ibu yg ingin membina kehidupan yg sempurna untuk anaknya ini..ibu..mungkin dulu aku tidak sempat untuk melafazkan ini untukmu..mungkin dulu aku tidak sempat untuk mengerakkan bibirku untuk melafazkan ini dan sekiranya engkau dapat mendengar tangisan dihati anakmu ini dengarlah wahai ibuku.."aku sangat menyanyangimu ibu"..ibuuuuuuuuuu

0 SILA KOMEN SINI..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...